måndag, oktober 29, 2007

Lite gamla bilder

När jag lämnade inte bilderna från förra helgen så passade jag på att lämna in en gammal rulle. Hade inte en aning om innehållet bortsett från ett par bilder som jag tog på inflyttningsfesten. Detta fick mig att inse att det var hög tid att skaffa en bättre digitalkamera och om man då kan få en telefon i samma så är ju inte det något fel ;) Här kommer ett axplock:




Hm, den här påminner om Irlandsresan - med ett undantag - ratten är på rätt sida!





Madelene och Annika, firar partnerskapsregistrering i Mora, Midsommarafton 2006






Duktiga musiker underhöll




Gästerna hade trevligt





Midsommar i Orsa. Frerik och Kristina i Orsadräkt inför majstångsresningen i Viborg (helgen innan midsommar) eller möjligen Orsa hembygdsgård. Jag och Johan tog premiärdoppet i kalla dammen samma helg om jag inte minns fel!



Denna bliden fick mig att gråta. Svårt att smälta att inte Carola finns hos oss mer. Bilden är tagen mindre än ett år innan hon gick bort. Men självklart hade vi en jättetrevlig lunch tillsammans; jag, Carola, Anna P och Sofia.




Mörkt var det när vi spelade krocket på min inflyttnignsfest.



Men alla tog förståss spelet på största allvar.

Inga kommentarer: