torsdag, juni 26, 2008

Ny tur till D.C.

Hej! Vad kul att i svarar lite!

Allt ar fortfarande toppen! Igar var vi pa en jattebra konsert pa Wolf trap! Utomhussen och jattebra bluegrassmusik: Ricky Skaggs & Bruce Hornsby med bandet Kentucky Thunder Forband var Abigail Washburn & The Sparrow Quartet (dom hadde en jatteduktig Cellist med, http://www.abigailwashburn.com/)http://www.wolftrap.org/Home/Find_Performances_and_Events/Performance/08Filene/0625show08.aspx

I forrgar var vi i Baltimore pa Akvariet, sag massor av fiskar, hajar, skoldpaddor, grodor, delfiner.... Fast ocksa endel faglar! Vi hade Emma Rose (6 ar) med oss och hon hadde jattekul! Det hade jag och Kristin Ocksa! Det enda trakiga ar att man alltid vill ha mer tid! Hade varit kul att se mer av hamnen! Efter det var vi hemma hos Melinda (Kristins dotter, Emmas mamma) och kakade en jattegod middag. Igar var vi och halsade pa hemma hos George Washington innan storre delen av dagen. Han med bondens marknad, Kattharberget och lite annat smatt och gott ocksa!

Nu sa jag satta fart! Ha d gott allihpa!

Kram, Kram!!!

5 kommentarer:

Moster Barbro sa...

Godmorgon Kristina
Testar nu om jag kan använda lösenordet
Barbro

Moster Barbro sa...

Det gick tydligen. Jag skrev ett nytt inlägg förut och det är BORTA.
Hoppas att Du sover gott när jag skriver detta (10.30). Det verkar ju som Du får uppleva så mycket.
Konserten Du var på skiljer sej säkert från den jag var på igår kväll. Hunnebergssextetten på Konserthuset. Ganska trevligt men den fick hållas inomhus för molnen hängde tunga.
Din mamma har varit här med krasseplantor som hon tyckte såg dassiga ut. Inte så konstigt för de var fulla med lus. Nu är de såpabesprutade och står i karantän på soptunnan.
Imorgon åker jag till Hovenäset via Sollebrunn med Eric och stannar väl där några dagar så det kanske inte blir mer skrivet nu.
Hälsningar Barbro

Nilssons textil sa...

Test från Nilssons

Nilssons textil sa...

Hej nu har moster och jag krånglat länge hoppas attdet går nu för jag kan inte sitta här hela dagen.
fick en beställning från Karin Tode hon ville ha Ekelundsprodukter för 2000:-
pappa var här för en stund sedan han hade varit hos Tatti hon hälsade
i helgen tar vi nog en tur till Värmland
Anna O fpågade efter dig men jag hänvisade till din blogg
kram frän oss alla mamma

Nilssons textil sa...

Vi har väldiga problem med inloggning. Nu testar vi igen
Moster