söndag, juni 22, 2008

Nu ska jag turista i Washington D.C.

Hej alla!

Sitter nu vid datorn hemma hos Bill och Kristin i Oakton, Virginia. Om en knapp timma ska jag och Kristin till Washington D.C. och turista.

Resan gick hur bra som helst! Och jag annpassade mig till tiden direkt... Blir nog inte lika enkelt at andra hallet (engleskt tangentbord)....

Midsommarfirandet var toppen! Fick lara kanna nagra nya slaktingar! Kul! Och vi fick sill, potatis och jordgubbstarta forutonm en massa annat gott! Jag fick gora Devild eggs medan Kristin slet med jordgubbstartan!

Det var allt for nu! Vet inte om jag kan fa in bilder idatorn men kameran fungerar an i alla fall! Ma sa gott!

Stora kramar fran Kristina

2 kommentarer:

chrille sa...

tja branta fint att resan gick bra,Hoppas du inte vilsnar bort dig i D.C för det är ju lite BIGGER än grästorp.Du missade två bra midsommarfester men jag tror du tar igen det när du kommer hem.Mitt flyt med carden håller i sig från stenen så du hade tur att du inte var hemma för det hade nog blivit expensiv för dig.Lägger in lite tunga engelska fraser så du förstår vad jag skriver. Ha det gött.MVH chrille

iabrandt sa...

Passa pa att vinn nar jag inte ar med! Det ar bra! Jag har inga problem med att gora slut pa pengar har :)