fredag, februari 11, 2011

Har ni lösenordet?

Då måste ni kolla in när Fasters goding sitter alldeles själv! Hon är stor tjej nu...

Själv har jag jobbat en stund med lite material till skolan och eftersom det var en vecka sedan sist så fick jag jobba lite med lösenorden... Två olika mail som man ska ha koll på, Facebook, proxyserver till Kulturplattformen och inloggningen där, FIN (folkhögskolornas informationstjänst), fakturaportalen och inloggningen på själva datorn förståss... Och så Kom&gå... Ok, det blev bara 9, inte så farligt men när hjärnan är mosig så...

Tror att jag ska kolla på Facebook hur många mina vänner har i snitt på sina jobb...

Om jag vet skillnaden på min privata inloggning och jobbinloggningen... (ops... fick man inte göra så)  ;-)

1 kommentar:

iabrandt sa...

Nu ska det gå att kommentera utan att ha googlekonto... Och bloggen ni ska kolla in är förstås Brandtarnas på blog.zqice.com!