lördag, februari 12, 2011

Efter en trött vecka kommer en trött helg!



Efter att ha sovit första halvan av veckan la jag in en högre växel igår. Fick lov att göra lite brådskande skoljobb igår förmiddag. På eftermiddagen fick vi klarat av ett möte som kändes väldigt bra.  På kvällen blev det Åsa-Nisse på konserthuset. Jättekul! Vi fick se en hel del av Skogshyddan på vita duken. De som städade efter inspelningen är jag INTE avundsjuk på!

Idag värmde jag upp med lite affärsjobb! Det var lungt och kändes helt ok men till lunchen var jag trött, trött, trött igen... Borde gå ut och få frisk luft men jag kommer nog inte längre än ut på gården där jag ska hämta ryamattan som har fått sig en snö-tvätt idag. Gott att det är vitt och ljust igen! Håller tummarna för lite mer frisk luft imorgon!

Må så gott allihopa!

Inga kommentarer: