onsdag, december 25, 2013

God jul

 Jag inbillade mig att jag skulle hinna göra lite julkort men Carl brev grön av avund när jag fick leka med stämplarna själv...

23e var vi på Lunden på kvällen. Vi åt god mat och hade trevligt med tre generationer Axelsson och så förståss Bus-Krus! I år var det inte någon match att köra hem honom, han tillhör ju numera Bad Street Boys!
Nu var det nog sista julen som Carl fick plats i dockvagnen!
På julafton åkte vi först till Trollhättan och firade första julen i brorsans nya hus.
Sams kusiner! Korta stunder åt gången...


Slagna hjältar - två killar som tycker att det är jobbigt med jul men gör så gott de kan!

Tuva hade bakat en C-formad lussekatt till Carl men oj vad trött han var innan vi åkte vidare.
Grabben somnade snabbt i bilen och sov gott ända till Sollebrunnstomten kom på besök!




Idag har vi haft en lugn fin dag! Jag lämnade killarna en stund i morse och åkte på julotta i Flakeberg! Då blev det jul på riktigt och när jag kom hem sov de gott så jag fick röjt lite i köket och fixat lite annat smått och gott. Där efter var det lunch med revben hos mormor och morfar! Snart är julen över för denna gången  men vi passar på att njuta! Gör det du också - god fortsättning!!!

Inga kommentarer: