tisdag, mars 19, 2013

Bilder som piggar upp...

Efter en helg med magsjuka och en måndag med en pigg Carl som hade mörbultade föräldrar känner jag mig rätt mör nu så jag sitter och slappar vid datorn i väntan på att några kunder ska våga sig ut i stormen för att sedan våga sig in här... Kanske blir man lite piggare av att titta på bilder på en pigg kille!

För ett par veckor sedan tyckte jag att Carl behövde gå ut och springa av sig lite på söndagsförmiddagen. Det visade sig dock vara ganska svalt (en rejäl underdrift, det blåste storm) ute. Men Carl tog resolut sin mor i handen och gick till grannen och knackade på dörren...

 ... Så vi fick fika och trevligt sällskap hela förmiddagen istället för iskyla ute. Smart kille!

Kristian och Carl har varit ute på shoppingtur... De skulle visst ha fodrade regnkläder på dagis och när inte mamma är med så kan man ju passa på att köpa Fleece... Urk.. Ja, jag... Carl ser ut som en liten brandman och är nöjd!


Utryckning!

 När man har magsjuka kan det vara bra att ha lite extra blöjor...

Just nu är det väldigt spännande att klä på sig själv...

Nu så! Redan mycket piggare!

Inga kommentarer: