tisdag, oktober 16, 2012

Semester



Nu är det semestertider hos oss! Mamma är ledig ett par dagar så jag håller ställningarna i affären. Carl har varit med en timma på morgonen i väntan på att Kristian ska hinna vakna. Han har levt rövare riktigt! Käkat trådrullar, klättrat på trappstegen, rivit sönder garnbanderoller och ruskat i gardinstängerna så man blir smått tokig. Men jösses vad söt han är!

Imorgon är det "Helig Onsdag" med alla mammorna och barnen på förmiddagen, efter lunch får vi ge oss av till Trollhättan och hämta passen för att sedan urtidigt (t o m med min dygnsrytm) ge oss iväg till Landvetter för vidare transport till Cypern... Där ska vi ha semester en hel vecka. Själv skulle jag föredra en veckas semester någon stans där jag kunde ta långa promenader i höstluften och sedan sitta vid en varm brasa med varm dryck och en bra bok. Men Cypern blir nog hur bra som helst bara vi är där!

Nu har jag äntligen fått i mig lunchen så nu ska jag fortsätta att arbeta!

Inga kommentarer: