måndag, oktober 08, 2012

Och så ett foto utan Carl...



... för idag fick jag äntligen tummen ur! Jag gjorde egen fruktpuré till Carl utav frukt från trädgården! Det gick ju på ett kick så man undrar verkligen varför det ska vara så svårt att komma till skott! Ett gäng äpplen och några päron delas och kärnas ur. Plums ner i kokande vatten och kokas i drygt fem minuter. Häll av vattnen och mixa med lite koncentrerad äppeljos och lite kabel! Smaskens tyckte jag, vi får väl se vad Carl tycker!

Nu är klockan alldeles för mycket! Missade mitt sömntåg p g a för mycket frisk luft och godis medan jag stod på Ljusfestivalen och delade ut Grästorpskassar tillsammans med ett gäng från Bilsalongen BMW. Om det inte hade varit för regnet hade vi lätt slagit rekord för vi var sååå trevliga! ;-)

Nu kommer nog nästa sömntåg in mot perrongen! Natti, natti!

Inga kommentarer: