lördag, januari 01, 2011

Summering av det gångna året...


1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut i år? Jaa då, bl a jag fick prova att spendera en natt på sjukhus och jag fick äran att vara fadder!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp! Sara och Oscar fick Tuva i augusti och i november fick Bosse och Malin Elis och Pia och Michael fick Albin! Tre små godingar!

4. Dog någon som stod dig nära? Bill Moyer dog i cancer efter att ha kämpat tappert under flera år, han var en fantastisk person!

5. Vilka länder besökte du? Har hunnit med två "nya" länder i år: Tjeckien och England.

6. Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? Japp, men det är bara att ta nya friska tag och hoppas på bättre lycka 2010!

7. Vilket datum 2010 kommer du alltid att minnas? 2a Augusti skulle jag tro eftersom det är Tuvas födelsedag. Andra speciella händelser under året glömmer jag nog datumen på efter hand.

8. Vad var din största framgång detta år?  Är nöjd med tid och placering i Vansbro halvsim faktiskt!

9. Största misstaget?  Att låta mig stressas av saker utanför min kontroll!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småförkyld och så det där skukhusbesöket.

11. Bästa köpet? En tjänst faktiskt: att jag klippte håret kort!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Böcker tror jag!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker! Alla mina nära och kära och jag tror ni vet vad som gjorde mig allra gladast!

14. Vilka sånger påminner om 2010? I denna ljuva i Flakebergs-varianten

15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år? Har nog slagit rekord åt båda hållen, men i det stora hela har glädjen varit störst!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Simmat!!!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat och blivit irriterad över jobbsittuationen!

18. Hur tillbringade du nyår? Hos Nicke och Maria tillsammans med de allra bästa av vänner! Vilken ynnest att ha ett sånt gäng! Saknade dock min älskade Kristian!

19. Blev du kär i år? Var kär innan men jag blev mer kär!

20. Favoritprogram på tv? Bones och våra fantastiska "McGyver-pauser"

21. Bästa boken du läste i år? Savor the moment och nu ligger den fjärde och sista boken och väntar på att läsas under semestern!

22. Största musikaliska upptäckten? Glädjen i att sjunga folkmusik!

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick fina gåvor!

24. Något du önskade dig men inte fick? Nej om man inte räknar de där svarförverkeliga drömmarna som jag brukar ha på önskelistan för skoj skull! Som att Leksand ska kvala upp till elitserien och sånt!

25. vad gjorde du på din födelsedag 2010? Kommer faktiskt inte ihåg, tror det var mycket på jobbet... Men min älskling bjöd på sushi dagen efter för att fira!

26. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Japp, men vi tar det i år istället hoppas jag!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?  Har förnyat frisyren och glasögonen, kanske dax att ta tag i kläderna 2011?

28. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen faktiskt!

29. Vem saknar du? Saknar alltid Kristian när han inte är här, men alldeles otroligt mycket i oktober...

30. De bästa nya människorna du träffade? Tuva!

31. Hur ser nya året ut? Ett oskrivet blad än så länge!

Här snott listan från min svägerska Sara, sedan ett dygn tillbaka är hon gift med min skitunge till lillebror! Hjärtliga lyckönskningar till hela den nya Brandt-familjen!

Ett riktigt fint 2011 önskar jag er allihopa!

Inga kommentarer: