torsdag, januari 06, 2011

Hej mitt vinterland!



Nu är det mindre än ett dygn kvar! Om 24 timmar har Kristian kommit hem och tom hunnit klara av ett läkarbesök i bästa fall!

Det känns helt UNDERBART!

Har just kommit in från mitt vita vinterland! Har skottat och sopat trottoaren och varit på Ica och köpt bl a en krabba. Ska passa på att frossa i det innan min Älskling kommer hem för han gillar inte när jag har "spindlar i kylskåpet"...

Har varit i kyrkan också! Flakeberg kyrka med den vackra altartavlan... Henrik (prästen) berömde oss för den vackra sången... och det lät nog rätt bra... Jag busade till det lite med noterna för att jag och AC skulle se glada ut... Synd bara att det bara var 5 församlingsbor förutom kören och kyrkvärdarna på plats. Många som missade en trevlig stund...

Nu ska jag ägna resten av dagen till att slappa! Och till att LÄNGTA! Om ett par timmar sitter han på planet och snart, snart är han hemma hos mig igen!

Må så gott!

Inga kommentarer: