söndag, september 28, 2008

Två gånger på en dag...

Måste bara säga "Thank you for the music"! Mamma Mia va bra den var!!!

Hela söndagen har nu gått och jag har hunnit blogga, uppdatera adressboken i mobiltelefonen, köpt närpoducerade potatisar mm på Bondens marknad och faktiskt lite kläder också...

Det tog nästan hela dagen men en maskin tvätt hänger på tork på balkongen... Ska strax göra något åt den...

Och så har jag varit på Bio. Det var en helt perfekt dag för att gå på bio och med tanke på att jag inte har varit på bio på sju evigheter så hade vad som helst varit bra. Men inte så himla jättebra som Mamma Mia. Snacka om måbrafilm! Så mycket bra musik och en sån story! Vill som sagt se den igen nu! Eller om ett par dagar! Typisk tjejfilm kanske men jag har hört en och annan karl som också har uppskattat den...

På tal om karl så fick filmen mig att sakna Kristian som nu befinner sig ute på atlanten och börjar närma sig den nordamerikanska kontinenten. 4 efter oss så klockan är bara typ 17:15 där... Men nu har faktiskt en av de 10 veckorna avverkats! Bara 9 veckor kvar alltså!

Nu ska jag ta hand om tvätten!

Må så gott alla!

Inga kommentarer: