tisdag, juli 08, 2008

Tillbaka i Oakton

Nu har vi kommit "hem" igen...

Efter 8 helt underbara dagar i Minnesota ar jag nu tillbaka i Virginia.

Bill och jag akte fran Bemidji kl 2.30 i morse... Kom i god tid till Flygplatsen och blev overforda till ett tidigare plan till Chicago, med standbymojlighet till ett tidigare flyg aven fran Chicago till Washington. Vaskorna kom med pa det planet men inte vi vilket ledde till att vaskorna fick aka till Pittsburg (vi behovde 'bara' cirkla over West Virginia i bort at en timma) och vanda pga askvadret! Detta ledde till att bagaget annu inte har kommit men ska levereras hit med bil under kvallen/natten...

Resan gick dock mycket smidigare an den fran Dulles till Minneapolis.... Den historian berattar jag nar jag kommer hem!

David kom och hamtade oss vid flygplatsen och efter att ha konstaterat att inte vaskorna var med pa vart plan hamtade vi upp Jencine vid Metron i Vienna och gick ut och kakade mat! At en jattegod Jambalaya!

Imorgon har vi spackat schema pa formiddagen skulle jag tro innan det ar dags att ge sig av till flygplatsen! Hoppas bara att min packning kommer i tid!

Ha d gott!

Inga kommentarer: