lördag, september 24, 2011

Föräldraledighet...



Nu har jag varit ledig en vecka! Så himla skönt! Känner mig mer redo för vad som komma skall nu, men jag hoppas fortfarande att det ska dröja lite till innan det är dags!

I lördags var jag i Borås på vävmässan och träffade vänner och f d kollegor. Snälla rara kusin Åsa följde med och höll mig sällskap! Vi var oxå hos familjen Waller och köpte jultidningar av Astrid och Hugo och mådde gott! I söndags slappade jag mest bortsett från en Forshallsrunda med mamma som sällskap.

I veckan har jag sytt en förvaringsgrej ATT sätta ovanför skötbotdet, det återstår lite hårdslöjd innan det är klart men det närmar sig... Har också införskaffat och skruvat ihop en jyskhurts ATT ha under skötbordet.

Vi hade möte med svensk handel Grästorp i torsdags och det känns så bra att vi nu har gjort en mötesplan!

Idag har jag varit lite trött och grinig, vet inte om det beror på att jag har varit snorig hela veckan eller om det är hormonerna som spökar... Men nu efter en solig Forshallsrunda känns det som att jag kan få va trött utan att ha dåligt samvete! Så nu blir det fruktstund och sen ska jag försöka att lösa dagens melodikryss!

Må så gott!

Inga kommentarer: