söndag, december 26, 2010

En jul i min smak...



Annandagens kväll och jag har avslutat en i det närmaste perfekt jul med ett besök i Grästorps kyrka och en gudstjänst där Ejstes och Margareta bjöd på vacker folkmusik!

Innan det var jag hemma hos mor och far och firade med "Brandt-släkten". Mina söta fadderbarn var helt plötsligt stora när deras nya syssling Albin på 4 veckor fanns med som referens! Synd att Wallers fick vända pga sjukdom. Men det blir ju fler kusinträffar!

Igår var jag hos fam Sälleberg på en trevlig spelkväll och hos mor och far och käka revben med Backlunds.

Julafton startade med tomtande och firades vidare hos Tuva med familj i THN, och så med Backlunds i Sollebrunn och till sist midnattsmässa i Flakeberg.

Det enda som fattas är Kristian! Men snart är han här oxå, 11 dagar kvar!

Inga kommentarer: